יצרנית הבירות סטלה ובאדוויזר תפתח משקאות קנאביס חדשים

אחרי יצרניות היינקן וקורונה, גם יצרנית מותגי הבירות סטלה-ארטואה ובאדוויזר נכנסת לתחום הקנאביס. יחד עם חברת הקנאביס הקנדית טילריי תפתחנה השתיים משקאות קנאביס נטולי אלכוהול המכילים THC ו-CBD.

חברת AB InBev הבלגית, הבעלים של מותגי בירה מפורסמים כמו ‘באדוויזר’ (Budweiser), ‘סטלה ארטואה’ ועוד, נכנסת לתחום הקנאביס בעסקה בשווי 100 מיליון דולר.

החברה הודיעה לפנות בוקר (שעון ישראל) על שיתוף פעולה עם חברת הקנאביס הקנדית ‘טילריי’ (Tilray), שבתחילת השבוע הודיעה גם על שיתוף פעולה עם חברת התרופות הענקית ‘נוברטיס’.

שתי החברות ישקיעו יחדיו עד מאה מיליון דולר במחקר ופיתוח של משקאות-קנאביס חדשים שיכילו את רכיבי הקנאביס (קנבינואידים) THC ו-CBD.

עם זאת הודיעו השתיים כי בשלב ראשון יתמקד שיתוף הפעולה החדש ביניהן בפיתוח בלבד וכי עדיין לא בייצור של ממש. אם זה יבוא בעתיד יקבל הפרויקט משתי החברות השקעה נוספת של 50 מיליון דולר כל אחת.

המחקר יתבצע בפועל על ידי מבשלות לבאט (Labatt Breweries), חברת-בת קנדית של InBev, יחד עם היי-פארק (High Park), חברת-בת קנדית של טילריי.

“בכוונתנו לפתח היכרות מעמיקה עם משקאות לא-אלכוהוליים המכילים THC ו-CBD,” אמר בהודעה לעיתונות נשיא מבשלות לבאט, קייל נורינגטון. “זה יהיה הבסיס להחלטות עתידיות אפשריות הנוגעות לשיווק המוצרים”.

גם זה בטח יעניין אותך

בעקבות ההודעה זינקו מניות חברת ‘טילריי’ ב-15%. טילריי פועלת כיום ב-12 מדינות בעולם כולל אוסטרליה, ניו זילנד, קנדה, גרמניה, דרום אמריקה ופורטוגל.

כאמור לאחרונה הודיעה גם יצרנית הבירה ‘היינקן’ שהחלה לייצר בירת-קנאביס נטולת אלכוהול, וכך גם בעלת המותג ‘קורונה’ (קונסטליישן ברנדס) שרכשה במיליארדים חלק נכבד מחברת הקנאביס הגדולה בעולם. ‘קוקה-קולה’ הודיעה שבינתיים היא רק בוחנת את האפשרויות בתחום, וכן יצרנית הסיגריות ‘מרלבורו’ שכבר חתמה על הסכמים ואף עתידה לגדל קנאביס בישראל.

המשך קריאה
Back to top button
x
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר